Drukuj
Wszystko wskazuje, że zamieszanie spowodowane wycofaniem z kiosków biletów MPK, które na rewersie zawierały reklamę I Międzynarodowego Festiwalu Teatralnego “Miasto” w Legnicy dobiega końca. Prezes legnickiego MPK zapewnił dziś teatr, że poprawiona wersja biletów zostanie wydrukowana i wprowadzona do sprzedaży najpóźniej na początku sierpnia.

Zgrzyt pojawił się już pierwszego dnia, w którym bilety z szaro-czarnym nadrukiem reklamowym na rewersie pojawiły się w kioskach. Okazało się, że starsze typy autobusowych kasowników “nie widzą” takich biletów, co powodowało irytację pasażerów, mających kłopoty ze skasowaniem biletu. Już następnego dnia legnickie MPK podjęło decyzję o wycofaniu wszystkich biletów tej serii ze sprzedaży. Jak twierdził prezes legnickiego przewoźnika, winę za zaistniały kłopot ponosiła drukarnia.

Zaskoczony tą sytuacją teatr (zamówienie wraz z projektem zostało złożone i bez zastrzeżeń przyjęte do realizacji 28 maja), którego płatne zlecenie opiewało na pokaźną serię tych biletów (400 tys. normalnych i 400 tys. ulgowych) podjął interwencję w tej sprawie, której ostatecznym wyrazem było wczorajsze (23 lipca) pismo dyrektora Modrzejewskiej Jacka Głomba do prezesa MPK Franciszka Łosia.

Odpowiedź jest natychmiastowa. W faxie przesłanym dziś do teatru prezes Łoś deklaruje wywiązanie się z teatralnego zamówienia reklamowego. “Uprzejmie informuję, że w dniu dzisiejszym zostało złożone w drukarni zamówienie na wykonanie w/w ilości biletów z umieszczoną na rewersie reklamą festiwalu z zapewnieniem wolnego miejsca na zapis kasownika. Termin wydrukowania biletów z reklamą szacowany jest przez drukarni na 8 dni roboczych. MPK sp. z o.o. niezwłocznie po otrzymaniu biletów z drukarni wprowadzi je do sprzedaży w całej sieci dystrybucyjnej”.

Wszystko zatem dobre, co się dobrze kończy. Inna rzecz, że wycofane bilety (bardzo efektowne) już teraz stały się gratką dla kolekcjonerów. Zwłaszcza te skasowane, które stały się poszukiwanymi unikatami.