Czy legniczanie wiedzą o młodzieżowym spektaklu przygotowywanym przez uczestników Lata w Teatrze? Czy akcja promocyjno-informacyjna prowadzona przez grupę dziennikarską tego projektu przyniosła oczekiwany efekt? Dziś, w dniu premiery spektaklu "Młode Miasto", badały to dziewczęta z tego zespołu.

Sondaż przeprowadzono wczesnym popołudniem w legnickiej Galerii Piastów oraz na głównym deptaku miasta ulicy Najświętszej Marii Panny. Odpytano 61 osób w różnym wieku. 15 wiedziało, że uczestnicy młodzieżowych warsztatów teatralnych pokażą sztukę związaną z katastrofalną zagładą legnickiego parku. Pozostali nie wiedzieli ani o projekcie, ani o tym, że w czwartek i piątek (13 i 14 sierpnia) można za darmo obejrzeć przedstawienie.

Na temat Lata w Teatrze oraz spektaklu „Młode Miasto” ukazało się 15 tekstów w lokalnych i regionalnych mediach, w gazetach oraz portalach internetowych. O projekcie informowały także: wrocławskie Fakty (raz), Telewizja TVL Lubin (dwukrotnie), Telewizja DAMI Legnica (trzykrotnie) i legnickie Radio Plus (wielokrotnie).

Działania promocyjne były skuteczne. Na premierowym przedstawieniu był nadkomplet. Widownia Sceny na Piekarach zbudowana dla 100 widzów nie była w stanie pomieścić wszystkich chętnych, których przyszło drugie tyle. Nie pomogły dostawki, kilkudziesięciu widzów zasiadło na podłodze.

LT żurawinki